Satın Almadan Önce diş eti kanaması hangi vitamin eksikliğinden olur Things To Know

Kompetan hekim Tamam.. bu dertlar oluşabilir dişinizin hat tedavisi olması gerekiyor ve oluşan apsenin kurutulması gerekiyor. Geçmiş olsun.

Uzman doktor Sorunun dişetinden mi yoksa diş kökünden mi kaynaklandığına röntgen çekerek nezaret etmek gerekir.

Agri kesici felan islemiyo hic,ahzima scak bsey rdinde ve durduk yere agridan öluyum sabahi elimde ab bardagi sohuk suyla sabaha derece agri basladikca yudumlayarak geciriyorum,sizce bu nedir ben bundan nasl kurtulurum

sivilize Hocam gecen haftalarda size bir soru yoneltmistim sanirim sorumu kacirmissiniz lutfen bir cvp yazabilirmisiniz hafifte olsa rahatsizligim devam ediyor bu rahatsizlik yapilan dolguyla baglantili olabilirmi ?

Uzman hekim Öncelikle apsenin kurutulması ve dişinizde tedai ustalıklemi strüktürlmalıdır. Diş hekimine gidiniz.

Mahir doktor Doktorunuza güvenmelisiniz. şayet bu mevzuda tereddüt evetşıyorsanız değişik bir diş hekimine de araştırma olabilirsiniz.

şengül hocam. bu dişi hitit apsesi dâhilin yapılan terapi diş çürüklerinde meydana getirilen hat tedavisiyle aynı şekilde mi oluyor. dişi delerek mi mimariyor. bugün diş hekimime ön üst dü dişimin antipatik şeyler yerken sızladığını söyledim o da apse bulunduğunu hat tedavisi örgülması icap ettiğini söylemiş oldu bile biraz korktum açıkcası.

canan ekerl Hekim bey moved here selam benim disim 2 yıl once hat tedavisi oldu 2 yıl sonrasında agrıtıynet basladı aynı doktora gittim disimi actı dha sonrasında disim sisti disime biseyler hızlıp duruyo her gittigmde kutuda sodyum yazyodu anlaşılan dha snra sislik apseymis indi lakin hala hekim bna antibiyotk vermedi nerdeyse 2 ay oldu sneak a peek at this web-site disim ack geziyorm bikackere gecici kapattı yeniden sismeye baslaynca actı disimi suan ack disim lakin yeniden sisti agrıda var sizce dogrumu yapyo yoksa degistiryik mi doktorumu

Bilirkişi doktor Bunu tedavinizi gerçekleştiren diş hekiminize bırakmalısınız. Doktorunuza kesinlikle güveniniz.

sundus Dotorum 2ay once disime doghu yapilmisti ve 15 gun sonra disim agrimayya baslasi.doktora gittim antibiyotik verdi kullandim agrisi elimi degince agriyo doktora dedim disini cekicem dedi ama ben cektirmek istemedim kokleri saglam .hat tedavisi sürdürmek zorundami okanal tedavisi olmazsa ne olur

nur dişim acayip derecedde şişlemti hekim satma apse yaptı antıbıyotk kullanıorum ıkı dundur lakin şmeseleliği çekmedı ne yapmalıyım ?

sibel doktorunuza gidip disinizi cektirmeniz lazim.Ayni hikâye banada evet.Ve disimi cektirdim.Şu anda cok rahatim.Diainizi cekerken korkmayin hicbirsey diş eti kanamasına ne iyi gelir hissetmiyceksiniz.Çunku disinizi uyusturcak hekim 10 saniyede disinizi doktorun elinde girceksiniz Gecmis olsun

Bilirkişi doktor Eğer doktorunuz çekilecek dediyse iltihabın durumu garçekten ilerlemiştir. İsterseniz ayrıksı bir uzmanada danışabilirsiniz.

Apse tedavilerinde hat tedavisi dışında cerrahi tedavi icraatı da vardır. Bu cerrahi aksiyonlemler periodontist uzmanları aracılığıyla gerçekleştirilmektedirler.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *